Wednesday, October 29, 2008

Majlis Hari Raya Parlimen Tumpat



Tahniah PAS Kawasan Tumpat kerana telah berjaya mengadakan Majlis Hariraya Aidilfitri Parlimen Tumpat.Majlis yang diadakan Pada 27 Syawal 1429h di padang kemahkotaan Bandar Tumpat amat berjaya yang di kunjungi lebih kurang seramai 15000 orang yang bukan saja dari Parlimen Tumpat malah majlis ini jugak di kunjungi oleh
tetamu dari luar iaitu dari Parlimen Permatang Pauh yang datang menaiki 3 buah bas seramai 120 orang



Semua pimpinan Pas Kawasan hadir pada majlis ini iaitu YB Dato Kamarudin Jaafar ( ahli Parlimen Tumpat ) , YB Dato Hj Ahmad Yaacob ( Adun Pasir Pekan ) YB Che Abdullah Mat Nawi ( Adun Wakaf Bharu ) YB Mohd Zaki Ibrahim ( Adun Kelaboran ) kecuali Yang Dipertua Pas Kawasan kerana uzur dan masih dirawat di Hospital.



Majlis bertambah meriah dengan kehadiran Menteri Besar Kelantan YAB Tuan Guru Dato Nik Abdul Aziz Nik Mat Dan Isteri.Ahli Parlimen Pasir Puteh iaitu YB Ustaz Muhamad Hussain turut hadir.
Pada majlis ini sebanyak 6 ekor Lembu di sembelih untuk di sajikan kepada tetamu termasuk juadah hari raya seperti ketupat, tapai dll.




























Kami Ajk Pemuda Dun Pengkalan Kubor yang di ketuai oleh Al-Fadhil Ust Hj Ropein Hassan di tugaskan untuk menyediakan minuman kepada tetamu.
Sambil menjamu selera tetamu di hiburkan dengan coleteh pengacara majlis dan lagu-lagu hari raya oleh Unit Siaraya Dun Pengkalan Kubor.







Gambar-Gambar Sekitar Program
















Ajk Pemuda Dun Pengkalan Kubor Bersantai Sambil Berehat Selepas Program







No comments: